De belangrijkste kenmerken.

  • Connector.

    Veelgestelde vragen

    Door het toevoegen van veelgestelde vragen en gerelateerde vragen wordt relevante content geboden waar ook veel op wordt gezocht in Google. Zo wordt meerwaarde geboden voor de bezoeker én meer verkeer gegenereerd.

  • Connector.

    Actualiteiten

    De statische content van de website wordt aangevuld met allerhande relevant nieuws over (in)fertiliteit. De redactie monitort (wetenschappelijk) vaknieuws en legt de vertaalslag voor de bezoeker, als extra service vanuit de farmaceut.

  • Connector.

    Contentplan

    Samen met contentpartner Mark Rosbergen hebben wij een plan uitgewerkt voor een optimale indeling van de website. Voor de verschillende type websitebezoekers zijn duidelijke ‘ingangen’ en paden door de website gedefinieerd.

  • Connector.

    Vriendelijk design

    Een belangrijk uitgangspunt van de website is het zo veel mogelijk vermijden van babyfoto’s omdat dit confronterend kan werken. Daarom heeft onze designpartner Rocket Pig vooral vanuit typografie en kleur gewerkt.

Onze klant.

Over Ferring

Ferring is een biofarmaceutische organisatie gericht op onderzoek, ontwikkeling en innovatie van geneesmiddelen.

Ga naar website

Partner(s) op dit project: