Het IT-bedrijf dat jouw taal spreekt

Waarom Sparkly?

#1 – Technische partij waar je in je eigen woorden mee kunt praten

Mijn achtergrond is marketing- en communicatie. De specialisatie in techniek kwam later, vanuit de behoefte minder afhankelijk te zijn van een IT-afdeling. Daarom begrijp ik de belevingswereld van mijn klanten beter dan de concurrent. Keer op keer blijkt dit doorslaggevend. ‘Jij snapt het én kan het mij uitleggen.’ Ik hoor het vaak.

#2 – Warm aanbevolen door anderen

Wat beter is dan jezelf verkopen? Klanten die het voor je doen! Gewoon omdat ze de samenwerking zo fijn vinden. Driekwart van mijn ‘new business’ komt binnen via aanbeveling. Daar ben ik trots op!

#3 – Jarenlange ervaring met Public Relations, Marketing en Communicatie afdelingen

Sinds mijn start in 2008 heb ik gewerkt voor klanten als: AKD, Hill+Knowlton, het Ministerie van VWS, MSD, Bayer, VvAA, de Nederlandse Spoorwegen, Tripolis, De Issuemakers, Medix Publishers, Feeder en nog vele anderen. En altijd een tevreden klant.

#4 – Je wilt een partner die écht met je meedenkt

Mijn pitch is simpel: ik denk met je mee. Huur je mij in dan krijg je een partner die luistert, interpreteert en vertaalt naar praktische toepassingen waarbij techniek, marketing en business meewegen in elke keuze. Eentje waar je op eigen niveau mee kunt praten. In je eigen woorden en vanuit je eigen belevingswereld.

#5 – Het houdt niet op bij webdevelopment

Inzicht in het ‘umfeld’ is van onschatbare waarde in elk project. Daarom kan ik qua techniek ook meepraten over aanverwante zaken als serverbeheer, databases, versiemanagement, vpn-verbindingen, api’s en nog veel meer. Veelzijdigheid, wel zo handig. Maar ook over zaken als Added Value Propositions, Stakeholdermanagement of kernboodschappen uit je marketingplan praat ik graag mee.

#6 – Solide netwerk met partners

Ik heb een ‘schaduwnetwerk’ aan partners die ik inschakel voor uiteenlopende zaken. Zoek je een goed PR-bureau? Check. Een marketingadviseur? Check. Webdesigner? Check. Uitgever? Check. Zelfs een hardlooptrainer is te regelen.

Wat klanten zeggen

“Een betrouwbaar, slim en bekwaam persoon. Hij begrijpt snel de beweegredenen van een klant, vertaalt dit naar juiste oplossingen en past de strategie ook direct toe in de praktijk.”

Rob Koenraads, directeur Medix Publishers B.V.

“Joery hebben wij ingehuurd voor het uitvoeren van een marktinventarisatie van webbased PR-diensten. Hij heeft deze opdracht op een zeer professionele wijze gerapporteerd. Overzichtelijk, compleet en het rapport was ook visueel sterk opgesteld. Iemand die volledig met je meedenkt en de dienstverlening compleet maakt.”

Marcel Olislagers, founder PRDESQ